Kdybychom tu hned napsali všechno, pokazíme veškeré překvapení. Ti pečlivější z vás by určitě dorazili se složkami naditými přípravou. A to nechceme. Chceme vám to nejlepší dát až na místě. Takže níže uvedené body berte pouze jako základní okruhy. Probírat toho budeme mnohem více.
Pevné marketingové základy
• 5P podle Kotlera v roce 2020
• Online a offline už neexistuje
• Brand vs. výkon
Strategické plánování
• Mise, vize a vaše PROČ
• Analýzy SWOT a Lean Canvas
• STDC framework
Kdo je váš zákazník
• Cílová skupina vs. persona
• Kde hledat informace o zákaznících
• Jak ověřovat relevanci cílových skupin
Kudy k zákazníkovi
• Marketingové kanály 2020
• Jak vybrat nejlepší kanály pro kampaň
• Co zákazník v e-shopu hledá?
Obsahová strategie
• Jaký obsah je ten správný
• Obsahový plán
• Efektivní produkční workflow
• Využití obsahu v kampaních
Copy a video ve vlastních rukách
• Jak na copy, které mají rádi lidi i vyhledávače
• Co všechno můžeme pro e-shopy napsat
• Video obsah pro e-shop i propagaci
Vyznejte se v sociálních sítích
• Jaké sítě jsou pro mě ty správné
• Co a kdy postovat kam
• Jde to i bez podpory?
• Spolupráce s influencery
Produkce obsahu pro sociální sítě
• Na co všechno myslet před focením / natáčením
• Jak naplánovat výrobu
• Praktické ukázky, jak fotit + editovat
Zákaznická péče je základ spokojenosti
• Jak nastavit procesy práce se zákazníkem
• Co všechno můžete dělat navíc
• Jak z naštvaného zákazníka udělat ambasadora
• Jak udělat ambasadory ze zaměstnanců
Neočekávané maličkosti
Intenzivní brainstorming na tím, co všechno můžete udělat pro to, aby se váš e-shop stal lovebrandem.
Zuzka má více než 10 let zkušeností z českých e-shopů. Pracovala na straně klienta, agentury i konzultanta, takže se na věci umí podívat ze všech stran. Během své kariéry si odskočila i do B2B sektoru, kde tvořila marketing pro konzultační společnost. Díky tomu dobře ví, jaká jsou specifika komunikace cílené na firmu. Od roku 2016 pracuje pro Korálky.cz, kde je zodpovědná za brand, obsah a sledování produktových trendů. Pravidelně školí a konzultuje marketingové strategie.
Martina se věnuje obsahu a strategii pro sociální sítě více než 5 let. Má za sebou práci pro klienty jako Nestlé, CBRE, Centrum Černý Most nebo Zásilkovna na straně agentury, ale i interně pro mezinárodní firmu MAKRO ČR a METRO SK. Dnes na volné noze pomáhá se sociálními sítěmi firmám jako Korálky.cz, Nakladatelství LEDA nebo Moneta Money Bank. Zabývá se nejen přípravou obsahu, od konceptu přes focení a copy, ale i o jeho správnou a strategickou implementaci a následné vyhodnocení.
Ančí se ze specialisty na sociální sítě vyvinula v odborníka na tvorbu videoobsahu. Z její dílny vzešlo 100 dílů populární Tlapka TV pro e-shop Spokojenýpes.cz. Youtube kanál Swimaholic, který vytvořila pro plaveckou speciálku Sportex.cz má za 2 roky od svého vzniku více než 550 tisíc shlédnutí videí. Pokud potřebujete poradit, jak využít videa pro váš obchod, Ančí konzultuje strategie tvorby videoobsahu, ale radí i s produkcí.
Veronika je studentka marketingové komunikace. Ale zároveň je to i velice úspěšná česká blogerka a influencerka působící pod agenturou Elite bloggers. Její Instagram a blog Stylishcoffee.cz má 20 tisíc sledujících. Díky tomu je Veronika firmami často vyhledávaným partnerem pro propagační spolupráce. Poradí, jak najít vhodné influencery, jak je oslovit i jak domluvit spolupráci, která vám přinese zákazníky.
Když nevíte, jaké texty napsat na web. Když vás psaní nebaví. Když vám slova SEO a UX zní jako nadávka. Magda, která z nebe spadla, vám pomůže odškrtnout z vašeho “to-do” listu položku TEXTY WEB. Potřebujete prodat kosmetiku, květiny, hypnoterapii, nebo kurzy angličtiny? Spolu s vámi vytvoří přehledný a srozumitelný web, e-shop, katalog, sociální sítě, prostě celý obsah. Pomocí správně položených otázek zjistí, co potřebujete vy i váš zákazník a vytvoří texty, které zaujmou.
Těšit se můžete na specialistu na zákaznický průzkum nebo jednání zákaznické podpory.
Milady Horákové 58
170 00 Praha 7
Zarezervujte si své místo ve víkendové vzdělávací skupině.
Využijte early bird cenu. Pouze do 30. listopadu!
54 900 Kč