free web builder

Studujte Lovebrand Academy

Kurz Jaro / Praha  - skupina 1 (víkend)

Kdybychom tu hned napsali všechno, pokazíme veškeré překvapení. Ti pečlivější z vás by určitě dorazili se složkami naditými přípravou. A to nechceme. Chceme vám to nejlepší dát až na místě. Takže níže uvedené body berte pouze jako základní okruhy. Probírat toho budeme mnohem více.

Obsah kurzu

Téma: Marketing (25. - 26. ledna 2020)

V tomto bloku si připomeneme, že marketing není jen reklama. Získáme pevné teoretické znalosti marketingového mixu a definujeme si oblasti, kterým je nutné věnovat při budování lovebrandu obzvláště velkou pozornost.
Krok za krokem probereme definici marketingové strategie vašeho obchodu. V praktických úkolech budete pracovat na tom, abyste odcházeli se základní strategickou kuchařkou, kterou budete moci následně rozvíjet se svými kolegy.

1

1. den - 25. ledna

Pevné marketingové základy
• 5P podle Kotlera v roce 2020
• Online a offline už neexistuje
• Brand vs. výkon 

2

2. den – 26. ledna

Strategické plánování
• Mise, vize a vaše PROČ
• Analýzy SWOT a Lean Canvas
• STDC framework 

Téma: Zákazník (22. - 23. února 2020)

Na téma Zákazník budeme během tohoto bloku nahlížet z různých úhlů. Kdo to je? Co od nás potřebuje? Kde ho máme hledat? Co všechno mu můžeme prodat? Vysvětlíme si, jak přistupovat k definici zákaznických skupin a jak ověřovat jejich platnost. Probereme možnosti, jak vytěžit zdroje informací, které o zákaznících máme i to, jak si vytvořit zdroje nové.
V rámci tohoto tématu budeme klást důraz na sdílení zkušeností s vašimi zákazníky. Jací jsou a jak to víte? Jaké problémy mají a jak je řešíte? Víte, jaká média vaši zákazníci konzumují? Najdou v nich informace o vás?

1

1. den – 22. února

Kdo je váš zákazník
• Cílová skupina vs. persona
• Kde hledat informace o zákaznících
• Jak ověřovat relevanci cílových skupin 

2

2. den – 23. února

Kudy k zákazníkovi
• Marketingové kanály 2020
• Jak vybrat nejlepší kanály pro kampaň
• Co zákazník v e-shopu hledá? 

Téma: Obsah, který zaujme (21. - 22. března)

Ať už obsah je král nebo ne, v každé ze svých podob nabízí možnost, jak se odlišit od konkurence. A taky jak zákazníkovi dát informace, které ho vzdělají, pobaví a pomůžou mu v rozhodování o nákupu. Budeme se bavit nejenom o teorii, ale také o vlastní tvorbě. Dáme vám tipy, jak plánovat produkci obsahu, i jak pak optimalizovat jednotlivé kroky tvůrčího procesu.
Ryze prakticky se zaměříme na texty a videa, kterými můžete získat srdce vašich zákazníků. Specialistky na tvorbu obsahu se s vámi podělí o své triky – od plánování téma, přes tvorbu až k publikaci a propagaci.

1

1. den – 21. března

Obsahová strategie
• Jaký obsah je ten správný
• Obsahový plán
• Efektivní produkční workflow
• Využití obsahu v kampaních 

2

2. den – 22. března

Copy a video ve vlastních rukách
• Jak na copy, které mají rádi lidi i vyhledávače
• Co všechno můžeme pro e-shopy napsat
• Video obsah pro e-shop i propagaci 

Téma: Sociální sítě (25. - 26. dubna 2020)

Pro e-shopy se sociální sítě staly dalším kanálem zákaznické péče. To ale neznamená, že by měly přestat být výkladní skříní. Poradíme vám, jak k sociálním sítím přistupovat právě pro váš e-shop. Vždy totiž závisí na segmentu a šíři sortimentu. Pro e-shopy neexistují žádné univerzálně platné rady, jak sítě dobít.
Kromě strategie a vhodného obsahu si opět užijete mnoho praktických cvičení. Spolu s pravou influencerkou si vyzkoušíte, jak oslovit vhodného influencera pro spolupráci a jak ji vymyslet tak, aby byla zajímavá pro vás i vaše (nové) zákazníky. Do ruky vezmete také své fotoaparáty a/nebo telefony. Ukážeme vám, jak vytvořit fotky, které na sociálních sítích zaujmou.

1

1. den – 25. dubna

Vyznejte se v sociálních sítích
• Jaké sítě jsou pro mě ty správné
• Co a kdy postovat kam
• Jde to i bez podpory?
• Spolupráce s influencery 

2

2. den – 26. dubna

Produkce obsahu pro sociální sítě
• Na co všechno myslet před focením / natáčením
• Jak naplánovat výrobu
• Praktické ukázky, jak fotit + editovat

Téma: Hýčkání zákazníka (23. - 24. května 2020)

Pro koho to všechno vlastně děláte? Přeci pro spokojeného zákazníka. Proto závěr kurzu věnujeme přemýšlení o tom, jak ho udělat ještě spokojenějším. Je to jen ve vašich rukách. A rukách vašich kolegů, kteří jsou se zákazníky v každodenním kontaktu. Zamyslíme se nad tím, jak můžeme dělat radost kolegům, aby pak oni chtěli dělat radost zákazníkům.
Vše uzavřeme dnem plným kreativních technik, které nám pomohou vytvořit zásobárnu drobností, které budeme moci postupně realizovat. Kurz ukončíte shrnutím kroků, které budete následně realizovat. Pomůžeme vám stanovit takový časový rámec, který vás nezahltí, ale naopak! Bude vás motivovat k tomu, že vše budete chtít opravdu realizovat.

1

1. den - 23. května

Zákaznická péče je základ spokojenosti
• Jak nastavit procesy práce se zákazníkem
• Co všechno můžete dělat navíc
• Jak z naštvaného zákazníka udělat ambasadora
• Jak udělat ambasadory ze zaměstnanců 

2

2. den – 24. května

Neočekávané maličkosti
Intenzivní brainstorming na tím, co všechno můžete udělat pro to, aby se váš e-shop stal lovebrandem. 

Kdo vás bude učit?

Shape your future web project with sharp design and refine coded functions.

Mobirise

Zuzana Dobšíčková

Strategický marketing, marketingová komunikace a práce se zákazníkem

Zuzka má více než 10 let zkušeností z českých e-shopů. Pracovala na straně klienta, agentury i konzultanta, takže se na věci umí podívat ze všech stran. Během své kariéry si odskočila i do B2B sektoru, kde tvořila marketing pro konzultační společnost. Díky tomu dobře ví, jaká jsou specifika komunikace cílené na firmu. Od roku 2016 pracuje pro Korálky.cz, kde je zodpovědná za brand, obsah a sledování produktových trendů. Pravidelně školí a konzultuje marketingové strategie.

Mobirise

Martina Žemličková

Vše pro sociální sítě – strategie, správa, copywriting, tvorba foto obsahu

Martina se věnuje obsahu a strategii pro sociální sítě více než 5 let. Má za sebou práci pro klienty jako Nestlé, CBRE, Centrum Černý Most nebo Zásilkovna na straně agentury, ale i interně pro mezinárodní firmu MAKRO ČR a METRO SK. Dnes na volné noze pomáhá se sociálními sítěmi firmám jako Korálky.cz, Nakladatelství LEDA nebo Moneta Money Bank. Zabývá se nejen přípravou obsahu, od konceptu přes focení a copy, ale i o jeho správnou a strategickou implementaci a následné vyhodnocení.

Mobirise

Anna Chytilová

Videoobsah pro zábavu, vzdělání i vyšší prodeje

Ančí se ze specialisty na sociální sítě vyvinula v odborníka na tvorbu videoobsahu. Z její dílny vzešlo 100 dílů populární Tlapka TV pro e-shop Spokojenýpes.cz. Youtube kanál Swimaholic, který vytvořila pro plaveckou speciálku Sportex.cz má za 2 roky od svého vzniku více než 550 tisíc shlédnutí videí. Pokud potřebujete poradit, jak využít videa pro váš obchod, Ančí konzultuje strategie tvorby videoobsahu, ale radí i s produkcí.

Mobirise

Veronika Tázlerová

Influencer marketing

Veronika je studentka marketingové komunikace. Ale zároveň je to i velice úspěšná česká blogerka a influencerka působící pod agenturou Elite bloggers. Její Instagram a blog Stylishcoffee.cz má 20 tisíc sledujících. Díky tomu je Veronika firmami často vyhledávaným partnerem pro propagační spolupráce. Poradí, jak najít vhodné influencery, jak je oslovit i jak domluvit spolupráci, která vám přinese zákazníky.

Mobirise

Magdalena Lukášová

Když nevíte, jaké texty napsat na web. Když vás psaní nebaví. Když vám slova SEO a UX zní jako nadávka. Magda, která z nebe spadla, vám pomůže odškrtnout z vašeho “to-do” listu položku TEXTY WEB. Potřebujete prodat kosmetiku, květiny, hypnoterapii, nebo kurzy angličtiny? Spolu s vámi vytvoří přehledný a srozumitelný web, e-shop, katalog, sociální sítě, prostě celý obsah. Pomocí správně položených otázek zjistí, co potřebujete vy i váš zákazník a vytvoří texty, které zaujmou.

Mobirise

A další? Další domlouváme! 

Těšit se můžete na specialistu na zákaznický průzkum nebo jednání zákaznické podpory.

Kde se budeme setkávat?

Adresa:

Milady Horákové 58
170 00  Praha 7

Telefon:

+420 774 254 284

Mobirise

Kurz Praha/Jaro - skupina 1

Zarezervujte si své místo ve víkendové vzdělávací skupině.
Využijte early bird cenu. Pouze do 30. listopadu!

54 900 Kč

Zajímá vás více?

Nebojte se zeptat! Prozradíme detaily studijního plánu a klidně se domluvíme i na splátkách.